RECENZE: Pokračování pop-punkové legendy

Kanadská kapela Simple Plan přichází po pěti letech s novým studiovým albem s názvem Takin One for the Team. Nejnovější LP se objevilo na pultech obchodů během února 2016. Pro české fanoušky byla dobrou zprávou nejen informace o vydání CD, ale také oznámení koncertu v pražské Incheba aréně, který se uskutečnil v březnu.

Pop mísící se s punkem

Takin One for the Team obsahuje čtrnáct skladeb, několik z nich bylo představeno, ještě před oficiálním vydáním LP a to formou videoklipu. Mezi ně patří i dynamická skladba Opinion Overload, která zároveň celé album otevírá. Následují popovější skladby Boom!, Kiss Me Like Nobody‘s Watching a I Don’t Wanna Go to Bed. Pokud patříte spíše mezi fanoušky rocku, jistě vás potěší skladby Farewell a P.S. I Hate You s velice výrazným podáním bicích, které má na starosti Chuck Comeau.

Reggae pohodovka s názvem Singing in the Rain svou náladou připomíná hit léta 2011 Summer paradise z alba Get Your Heart On. V podobném rytmu se drží i I Don’t Wanna be Sad. Klasickými pop-punkovými skladbami jsou pak Everything sucks, I refuse a Nostalgic, kde se konečně ke slovu výrazněji dostává i kytarista Jeff Stinco a Sebastien LefebvreDavidem Desrosiersem, kteří mají na starosti kytary a vokály.

Na albu najdete i balady tolik typické pro tuto kapelu z Montrealu. Ta nejnovější nese název Perfectly Perfect a Problem child, která zároveň působí jako nejsilnější píseň z celé desky, nepopíratelné zásluhy na tom mají jistě čisté vokály Pierra Bouviera. Kompilace je ukončena utahanou, troufnu si říct až depresivní skladbou I Dream About You, která byla natočena ve spolupráci s Julliet Simms.

Legenda pokračuje

Album celkově působí velice dynamicky, na své si přijdou jak popově, tak rockově, až punkově zaměření fanoušci. Kapela si zachovala svou tvář, zejména texty, které stále neztrácejí na své hloubce ani myšlence.

A co říkáte na nové album vy?

Již od útlého věku se věnuji vlastní tvorbě, psaní povídek a kratších románů. Na střední škole jsem studovala fotografii. V současné době navštěvuji VOŠ v oboru informatiky. Ve volném čase mimo psaní a fotografování, se věnuji grafické tvorbě a designu.